fileshope

فروشگاه برترین محصولات دانلودی

fileshope

فروشگاه برترین محصولات دانلودی

پیشینه و مبانی نظری توانها و قابلیت های عناصر بافت قدیمی در توسعه صنعت گردشگری

مبانی نظری و پیشینه توانها و قابلیت های عناصر بافت قدیمی در توسعه صنعت گردشگری
دسته بندی جغرافیا
فرمت فایل docx
حجم فایل 6200 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 49
پیشینه و مبانی نظری توانها و قابلیت های عناصر بافت قدیمی در توسعه صنعت گردشگری

فروشنده فایل

کد کاربری 14636

بصورت فایل ورد

همراه با منابع

-2-تعریف و مفهوم گردشگری....................................................................................................... 19

2-2-توریست...................................................................................................................................... 19

3-2-تعریف لغوی بافت فرسوده و قدیمی.................................................................................. 19

4-2-مفهوم بافت قدیم شهری....................................................................................................... 20

5-2-تعریف انواع بافت..................................................................................................................... 20

6-2-نظریه های گردشگری در ایران و جهان............................................................................ 21

7-2-نگرش ها و دیدگاهها در موردبافت قدیم.......................................................................... 22

7-2-1-نگرش موزه ای.................................................................................................................... 22

7-2-2-نگرش سلولی....................................................................................................................... 23

7-2-3-نگرش ارگانیستی (ارگانیکی)............................................................................................ 24

8-2- مکاتب و نظریات در مورد بافت قدیم............................................................................... 25

8-2-1-نظریه اوژن ویوله سودو..................................................................................................... 25

8-2-2-نظریه جان راسکین........................................................................................................... 25

8-2-3-نظریه محافظه کاران.......................................................................................................... 25

8-2-4-نظریه رادیکال...................................................................................................................... 26

8-2-5-نظریه عقلانی....................................................................................................................... 26

9-2-صنعت گردشگری در جهان.................................................................................................. 26

10-2-اولویت های گردشگری و گردشگرها در ایران.............................................................. 27

11-2-تجارب جهانی در مورد بافت قدیم................................................................................... 28

11-2-1-کشور ایتالیا....................................................................................................................... 29

12-2-تجارب ایرانی در مورد بافت قدیم.................................................................................... 29

12-2-1-بافت یزد............................................................................................................................. 29

12-2-12-تجربه منطقه 12 تهران.............................................................................................. 29

13-2-جایگاه ایران در گردشگری جهانی................................................................................... 30

14-2-بافت قدیمی شهرهای ایران............................................................................................... 30

15-2-توسعه درون شهری............................................................................................................. 31

16-2-انواع گردشگری..................................................................................................................... 31

17-2-جاذبه های گردشگری......................................................................................................... 32

18-2 گردشگری و توسعه پایدار................................................................................................... 32

19-2-موانع اجتماعی و خدماتی،اجرایی در بخش گردشگری............................................ 34

20-2-تأثیرات اقتصادی-اجتماعی توریسم (توریسم و ایجاد اشتغال)................................. 34

21-2-شهرهای خشک ایران و قابلیت های توریستی آن...................................................... 35

22-2-نمونه ای از عناصر مشخص و اصلی شهر در دوره ایرانی-اسلامی........................ 35

22-2-1-مسجد................................................................................................................................. 35

22-2-2-بازار...................................................................................................................................... 37

22-2-3-ارگ و بارو......................................................................................................................... 38

22-2-4-کاروانسراها........................................................................................................................ 39

22-2-5-محله ها.............................................................................................................................. 40

22-2-6-آب انبارها.......................................................................................................................... 40

23-2-بررسی جایگاه بافت تاریخی در سازمان فضایی و ساختار کالبدی شهر امروز..... 41

24-2-شناخت عناصر، ومحوطه های با ارزش تاریخی-فرهنگی،کالبدی-مذهبی.......... 42

25-2-تدقیق اهداف کلی ساماندهی و مداخله در بافت قدیم............................................. 43

26-2-نقاط­ ضعف و راهکارهای احیاء بافت قدیم...................................................................... 45

27-2-روش های مرمت شهری..................................................................................................... 45

28-2-نقاط ضعف.............................................................................................................................. 46

29-2-راهکارها جهت تجدید حیات و باز زنده سازی............................................................. 46

30-2-گردشگری شهری و آثار آن بر سیما و فضای شهری................................................. 47

31-2-ضمانت توسعه پایدار گردشگری شهری با حفاظت بافت های قدیمی.................. 50

32-2-بافت قدیمی فرهنگ نامه آموختنی یا واژگان دور ریختنی..................................... 53

33-2-اجزا و عناصر شهری بافت قدیمی................................................................................... 54

33-2-1-چگونگی تغییر و تحولات بافت قدیم........................................................................ 57

34-2-مدلSWOT ...................................................................................................................... 59


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




اموزش فتوشاپ به صورت کامل

اموزشی کامل را تجربه کنید
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 7522 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 260
اموزش فتوشاپ به صورت کامل

فروشنده فایل

کد کاربری 14645

طراحی را خودتان انجام دهید دیگر پول برای طراحی لگو ندهید.


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




کتاب فارسی پیش دانشگاهی

کتاب کامل ادبیات
دسته بندی آموزشی
فرمت فایل pdf
حجم فایل 4880 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 160
کتاب فارسی پیش دانشگاهی

فروشنده فایل

کد کاربری 14645

این pdf به طور کامل کتاب را پوشش داده و کاملا شبیه کتاب بوده و هیچ تفاوتی ندارد.


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار در حجم 62 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری رشته های حسابداری و مدیریت مالی قابل ویرایش شامل طبقه بندی بازارهای مالی، بازار اولیه، بازار ثانویه، بازار پول، بازار سرمایه، بازارهای رسمی
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1316 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 62
پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار

فرمت: پاورپوینت( قابل ویرایش)

دسته: مدیریت مالی- حسابداری

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " آشنایی با مفاهیم بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار " می باشد که در حجم 62 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درسهای تصمیم گیری در مسائل مالی و مدیریت سرمایه گذاری رشته های مدیریت مالی و حسابداری مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

طبقه بندی بازارهای مالی

بازار اولیه

بازار ثانویه

بازار پول

بازار سرمایه

بازارهای رسمی یا بورس‌های اوراق بهادار (exchanges)

بازار غیررسمی یا فرابورس‌ها (OTC)

کارکردهای بازار مالی

افزایش سرمایه

افزایش سرمایه به روش جایزه

افزایش سرمایه از محل آورده

حق تقدم

افزایش سرمایه از محل صرف سهام

اهداف افزایش سرمایه

واسطه های مالی

تامین مالی چیست ؟

ابزارهای تأمین مالی

سهم چیست ؟

ابزار بازار سرمایه

سهام عادی

سهام ممتاز

اوراق قرضه

اوراق مشارکت

نهادهای بازار سرمایه

شیوه‌های افزایش سرمایه

انواع مدل‌های شرکت‌های تأمین سرمایه

ابزارهای مالی مورد معامله در بازار سرمایة ایران

فروش و معاملۀ اوراق بهادار

ابزارهای ویژة مدیریت خطر

قراردادهای اختیار معامله

قراردادهای آتی

قراردادهای معاوضه

بورس اوراق بهادار

مزایای پذیرفته شدن شرکت در بورس اوراق بهادار

شاخص ها

مجمع عادی سالیانه

مجمع فوق العاده

نماد

توقف نماد

مکانیزم حراج تک قیمتی

پذیره نویسی

سال مالی

صورت سود و زیان

سود هر سهم EPS

سود تقسیمی هر سهـم DPS.

پیش بینی سود

تعدیل سود

درصد تحقق سـود

صف خرید و صف فروش

دامنه نوسان

حجم مبنـا

اوراق اجاره

اوراق مشارکت

بازار دوم بورس

اوراق بدهی

اوراق صکوک

صندوق قابل معامله

بورس کالا

اوراق اختیار فروش تبعی

قیمت پایانی سهـم

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ




پاورپوینت تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر

دانلود پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر در حجم 20 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های حسابداری و مدیریت مالی قابل ویرایش شامل مفهوم و هدف تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر، انواع هزینه های تولید، مفروضات تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر، آنالیز نقطه سر به سر خطی، آنالیز نقطه
دسته بندی حسابداری
فرمت فایل ppt
حجم فایل 899 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20
پاورپوینت تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر

فروشنده فایل

کد کاربری 19

عنوان: پاورپوینت تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر

فرمت: پاورپوینت( قابل ویرایش)

دسته: مدیریت مالی- حسابداری

این فایل شامل پاورپوینتی با عنوان " تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر" می باشد که در حجم 20 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی درس تصمیم گیری در مسائل مالی رشته های مدیریت مالی و حسابداری مورد استفاده قرار گیرد بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

مفهوم و هدف تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر

انواع هزینه های تولید

مفروضات تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر

آنالیز نقطه سر به سر خطی

آنالیز نقطه سر به سر غیر خطی

راه های پایین آوردن نقطه سر به سر

کم کردن هزینه ثابت

کم کردن هزینه متغیر هر واحد

بالا بردن قیمت فروش هر واحد

کاربرد تجزیه و تحلیل نقطه سر به سر

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن کلیه اصول و علائم نگارشی و املایی رعایت گردیده است.


رپورتاژ چیست What is report


نتیجه تصویری برای افزایش بازدید افزایش فروش

لیست قیمت

نتیجه تصویری برای تبلیغات ارزان و پر بازدید






شارژ